Over Ons

Wat doet Stichting Welzijn Ouderen en Kinderen

Stichting WOK organiseert al vele jaren een groot kerstfeest voor de kinderen uit Almelo. De kinderen uit de minderbedeelde gezinnen uit Almelo worden hiervoor uitgenodigd. In 2017 waren dit 220 kinderen. Zij krijgen een fantastisch lopend buffet aangeboden met als afsluiting een heerlijk toetjesbuffet. Ook is er altijd een leuke vorm van vermaak. Na afloop ontvangen de kinderen een tas met cadeautjes en verschillende waardebonnen waar de kinderen ontzettend blij mee zijn.

Wij worden ook vaak om hulp gevraagd bij uiteenlopende problemen. Door onze vele contacten worden dan veel problemen opgelost. Hierbij valt te denken aan gezinnen die hun wasmachine kapot hebben en geen nieuwe kunnen betalen, iemand die moet verhuizen maar geen geld heeft om gordijnen te betalen. Doordat we ons netwerk inzetten en grote bedrijven, middenstanders maar ook particulieren inschakelen, kunnen deze mensen meestal geholpen worden

Vrijwilligers

Stichting WOK werkt met een team van vrijwilligers. Zonder hen kunnen we natuurlijk niets beginnen. Daarom willen we hen hartelijk bedanken voor hun inzet en het feit dat zij met veel plezier zich vrijwillig inzetten voor de medemens.

Close Menu